torsdag 8 oktober 2009

Zzz...

Däckar snart på datorn.
Först måste jag servera den sista rätten på "Café world", haha.

Idag (igår) gjorde jag verkligen inget, förutom att sova länge på morgonen, göra kalops och fusktoscakaka, och båda vart asgoda!
Imorrn stannar jag hemma igen så skiten på hakan försvinner helt. Sista dagen på tablettkuren oxå.
På Fredag var det visst tjejmiddag inplanerat. Det hade jag glömt bort. Bonnie (the host) frågade igår vilken tid jag ville komma över. Hon sa att det inte skulle bli nåt krökande medan Louise e på att det ska festat. Hur ska flickorna ha det egentligen?? Alkohol eller inte? :)

Och på Lördag ska jag och Björn träffa Jenny och Alex och hitta på nåt med dom :).
Nu ska jag hoppa i säng och värma mig hos min karl.

1 kommentar:

Camilla sa...

Kul med tjejmiddag! Can i come too? :D

Tack för din röst tjejen! Jag ligger på topp 20 nu, men måste hålla mig kvar där..aaaaaaaaaaaargh!

Vilket romantiskt program ni valde på er dejt ;) Men bra ha nåt att skratta åt om inte annat :D