tisdag 6 oktober 2009

Återigen drömmar.


Det här var nog en mardröm tror jag.. Kan du tyda denna dröm?
Det var typ en blandning mellan Alien och Resident Evil spelen.. Har bara spelat en utav dom och DOM e läskiga. Pallar skräck på film, men inte på tv-spel!
Aja, vi (jag och nån annan) var i ett stort slott och där inne skjöt vi aliens +zombiehundar och zombiemänniskor. Det slutade rätt konstigt. När vi lyckades komma undan från monstrena, dvs komma ut i skogen så sprang alla monstrena förbi oss och slängde typ ägarna av slottet på oss. Dom ville antagligen ut men lyckades inte komma ut själv. Konstigt. Jag tror att dom skulle bilda nån koloni eller nåt och sen attackera oss.
Sen vaknade jag. Wierd dream? Mjo.
Förresten, check this out. Köpte intimtvål på Apoteket samtidigt som jag hämtade ut penicillinet i Fredags. Kolla in papperskorgsfigurerna. En kille OCH en tjej som kjolen/klänningen tydligen ska visa. Va larvigt tycker jag, samtidigt som det är lite roligt. Jag menar, den där gubben har ju alltid funnits och jag har aldrig tyckt att det varit ojämnställt pga detta.
Dessutom har kvinnor använt byxor i över 100 år... Det konstigaste med detta är att det är gubben som är rosa.

1 kommentar:

Camilla sa...

Haha..kul med gubbarna på tuben! Nödvändigt ha två??

Vilka drömmar du har! Och att du kommer ihåg dem! Jag glömmer mina så fort jag vaknar :/

Ska se om jag kan laga till det där nångång..tack för receptet!