fredag 9 oktober 2009

Hat.

Ända sen den dagen farsan blev tillsammans med sin nuvarande ragata har jag hatat bilmärket Mercedes (nämner bara den en gång). Tål den inte ALLS! Speciellt inte dom gamla modellerna, och helst inte i vitt..
Jag tänker inte tillägna nån bild på min blogg för annars blir den sjukt smutsig och måste raderas helt och hållet. Och varje gång jag ser en sån där gammal.. bil.. så har jag bara lust att sparka till den hårt som fan. Självklart har jag en viss spärr i hjärnan och förstår att man absolut inte ska göra så, men suget finns där. Jag såg en sån för en liten stund sen då jag va på väg hem från centrum efter att ha inhandlat lite sprit och mat.

Jag kommer ihåg när vi i somras var i Finland. Hur jag än gör så kommer jag ALDRIG att tycka om min pappas fru. Hur trevlig hon än försöker vara. Och ja, tyck att jag är hemsk, men jag spelar bara lite teater för att inte skapa osämja. Jo, självklart skulle hon visa en massa bilder från deras bröllop (som vi inte ens va inbjudna till) och så andra gamla bilder.. Och vilken bild tar hon inte fram då??? Jo... på den där skrothögen såklart! "Det där va min kääääära biiiil, minns du den? Jag hade den när jag blev tillsammans med er pappa. Den va så fin"... Uäh! Kräktes nästan och var tvungen att visa bilden för Björn.. Han skrattade lite och förstod lite utav mitt hat för den modellen..

Så.... så känner jag för farsans fruga. Jag tål henne tyvärr inte. Det tråkigaste av allt var att han träffade tre (så vitt jag vet) kvinnor efter morsan och jag och syrran gillade allihopa, men självklart passade inte dom honom, utan han va tvungen att hitta en som vi inte gillar... Blä. Jag måste säga att jag nästan e lite glad för att dom bor i Finland. Så slipper man se henne så ofta..

Och fan om Björn nånsin skulle skaffa det bilmärket. Då skulle våran relation inte vara länge. Fast det vet han och så fin tycker han inte det bilmärket är, som tur är.

1 kommentar:

Jenni sa...

Oj syrran.
Visste inte att du hatar mercedes bilar så mycket.
Ja tänker inte alls så mycket på själva bilen bara på personen.

Ja vilken falsk bitch hon är (ursäkta språket).

Varje gång hon berättade om nåt ur deras bröllop eller liknande så var jag inte glad..vi är hans döttrar och vi hade i princip ingen del alls i det.

Är också snäll och trevlig men nej tack..allt är inte snällt och förlåtet. Det funkar inte så tyvärr.