torsdag 8 oktober 2009

Mums!

Sitter just nu och smaskar på den goda toscakakan från igår med lite te. Funderar samtidigt på hur det kommer bli på Halloweenfesten jag och Björn ska ha här hemma. Det finns så mycket jag vill ha till den här festen men vet inte om jag kommer lyckas fixa allt. Till att börja med vet jag inte ens vad jag ska klä mig ut till! Tips tack!

Självklart vill jag skaffa hem en pumpa som man göra lite läskig!

En häxkittel med lite torr-is och bål vore inte helt fel.

Och självklart måste det finnas lite spindelnät här och var.

Louise och Bonnie har som tur lovat att hjälpa till lite. Måste skaffa hem lite mer grejer, och lite mer idéer får man nog när man drar till Buttericks i helgen (allt lär vara slutsålt då *s*). Har du haft en Halloweenfest? Jag har aldrig haft nån tema-fest och aldrig varit på.. äldre dar..

1 kommentar:

Camilla sa...

Ska ge dig ett tips sen på vad du kan göra med sopsäckar i lägenheten! Ska lägga upp en bild senare :) Kul med halloweenparty! Jag ÄLSKAR att klä ut mig! Vill du vara nåt 'otäckt', typ vampyr eller häxa eller nåt mer raffinerat som hemhjälp?

Och karlar som städar verkar ovanligt! Men jag dejtade en kille som STORSTÄDADE varje fredag, skurade tom listerna! Det var nästan lite avtändande, haha!

Kul få ta del av er kärlekshistoria :)