onsdag 7 oktober 2009

Vafan och vafan??!!



VAFAN.....

6 kommentarer:

Camilla sa...

Men shit..vad trist! Får de göra sådär? Kul vänta till våren när man är inställd på att få göra det inom några dar :/

Inget kaffe här inte, har aldrig börjat med sånt där otyg ;) Smakade en gång och jag höll på att krevera!!

Jodu, massa funktioner på den appagrunken..om jag ändå fattade hälften!

Men du, grym tatuering!! När gjorde du den? Har du fler?

Charlotte sa...

Så det kan bli ibland :-)

Lucas sa...

vafan? :S hehe

Charlotte sa...

Ja just det, shopping ha...ha...ha... Det är väl det jag får min kick av :-)

Camilla sa...

Uhm..tänka tänka! Näe, vem är han? Fast han kändes lite bekant!

Men vad gillar du att dricka då? Jag gillar goda drinkar (kan lika gärna vara alkoholfria!), mjölk och vatten. Sen är jag rätt nöjd :P

Har inga tatueringar, men skulle vilja göra nån som symboliserar lillen på nåt sätt. Jag har mina idéer.. :)

Men det var väl det minsta de kunde bjuda på nu när det blev inställt..inte ert fel att deras jäkla boll gått sönder. Men nu har du nåt att se fram emot iaf :D

Daniel sa...

Va faaaaaaaaaaan!!