söndag 25 oktober 2009

Vad fanns i paketet?

Min första present fick jag av David imorse. Det va det gröna paketet jag visade upp igår... :)
Däri fanns två smurfar, en dvd-skiva med massor av "Smurfarna"-avsnitt, ett fint kort och popcorn. Hahahha, han har lurats med mig flera gånger att han tömma en påse pocorn genom min brevlåda och det gjorde han nu. Jag trodde självklart det skulle vara POPPADE popcorn, haha! TACK!

Fick en annan present i Fredags oxå som jag glömde nämna. Den fick jag av min brukare och hans familj, ett fint ljus och en sten där det står "Tack" ingraverat. Blev lite rörd faktiskt..

Om några timmar kommer morsan och syrran hit, dom håller på att baka lite hos morsan just nu. Sen kommer brorsan vid.. ja, kanske vid ett? Honom har man aldrig riktigt bra koll på.
Jag har iaf plockat undan lite och så här hemma. Dammsuga gör jag efteråt tror jag. Orkar fan inte nu.

Nu kom Björn hem oxå.. Najs!

3 kommentarer:

Charlotte sa...

Grattis får jag säga! Hoppas du får en skön dag. Kramar Charlotte.

Camilla sa...

HURRA OCH GRATTIS! *kastar konfetti* Hoppas du får en jättefin dag! Kram kram!

David sa...

Jag tyckte att min present var klockren och lite busig, inte vad man kanske hade räknat med...

Det bästa var ju att du fick bara klämma och inte öppna på en gång :)