fredag 9 oktober 2009

Ikväll ska det festas!

Till att börja med. Fan va jag är bäst ibland. Har letat efter bra bakgrundsbilder på Pyzam och hittade flera. Förutom att den hade en ful liten banner i ORANGE prcis under bloggers banner längst upp på sidan. Men jag lyckades ta bort den! Yay! *pust*

Det va fan lite jobb med det. Har ALDRIG förstått mig på att göra egna html-sidor. Jaja, nu blir det en svartvit fin bakgrund till vidare (läs; tills jag tröttnar).

Jag tänkte iaf lägga upp lite bilder på damerna jag ska festa med ikväll. Det blir några till, fast dom har jag inte träffat... Men, vi kommer ha grymt skoj! Och så tyckte jag att Camilla hade gjort det så fint med en liten rosa-bandet banner på sin sida och för att visa att även jag stödjer bröstcancerfonden så tänkte jag oxå ha en sån fin :).


Bonnie och Louise <3


Camilla sa att hon skulle komma ;P


Lilian fular sig, som vanligt ;P



Me and Louise <3

2 kommentarer:

charoline sa...

sv: kanske får testa det då =)
haha

ha så skoj ivkäll ^^

Camilla sa...

Hahahaha! Du är ju för skön tjejen! Hahahahha!

Har tagit en klunk öl av sambon, jag värmer upp ;)

Du har gjort ett grymt jobb med din design tjejen! Det är inte så himla lätt när man inte gjort det förut..vet inte hur många timmar jag suttit o trixat och knixat ibland!