tisdag 27 oktober 2009

Antar utmaningen, lite sent bara.

- Vilket är det mest pinsamma band du lyssnat på?
Jag kommer fan inte på några pinsamma. Alltså möjligen Caartons, Dr. Bombay eller nåt sånt?

- Hur många timmar har du suttit som mest vid datan?
Eh, sitter redan fastlimmad här. Näemen, över 12 h iaf!

- Vilken färg har din cykel?
Har ingen, men får åka runt på Björns cykel och den är svart och med 98 hk.

- Blondin eller brunett?
På mig eller på nån annan? Aja, blondin säger jag då. Och syftar på mig själv (för alla andra blondiner där ute ;P)

-Vilken färg har du på texten på msn texten?
Svart just nu.

- Vilket stjärntecken är du?
Skorpion

- Rakar du av dig dina ögonbryn?
Haha, näe, men känner folk som gjort det.

- Har du husdjur?
Måste hålla med Camilla och säga dammråttorna och karln :)

- Vilket smeknamn gav din mamma dig
när du var liten?
Ungjävel?

- Är du kär i någon just nu?
Min Björn, och i hemlighet min nya datorn, ssscch!

- Har du brutit på tyska för att imponera på en kille/tjej?
Eh, inte för att imponera nån direkt, men ja.

- Har du sagt "lol" någon gång under ett samtal?
Haha, ja, men då fick jag det från en annan kille som verkligen sa lol när han garvade! Ahahhahahahaha!

- Har du ätit godis för hundra kronor?
Jadu, under mina 27 år har jag hunnit äta godis för säkert 100 000 kronor..

- Vad är du beroende av?
Internet, lypsyl och mobilen.

- Vad har du för fobier?
Spindlar e jag väl inte överförtjust i.

- Berätta detaljerat det äckligaste du har ätit?
Det måste nog vara morsans äckliga levergryta, den låg där i fatet och sa "ät mig, ät mig!!".

- Hur lång är du?
Jag är 161,5 KORT.

- Om du var ett verktyg, vad skulle du vara då?
Hahaha, här kommer skadeglädjen och sadisten fram i mig. Jag skulle LÄTT vilja vara en hammare!! Haha, hur många gånger slår sig inte folk på tummen?! Jag skulle ha skitkul!

- Sover du med gosedjur?
Yepps, för det mesta. Kramar om min nalleBJÖRN ;P

- Vilken mobil har du?
En kass Sony Ericsson. Vill ha en ny! Men det är mycket man vill ha.....

- Vem var den senaste du fick mms av?
David.

- Vem var den senaste du fick sms av?
David.

- Vem ringde dig senast?
Louise :)

- När duschade du senast?
Yesterdaaaaay. Twice.

- Vem tänker du på nu?
Kom att tänka på Louise. Med tanke vem som ringde mig sist.

- Om du fick ge 25 miljoner till någon vem skulle du ge det till då?
Oj, fan va svårt. Bara en person? Jag kan inte säga då, för jag vet inte. Jag skulle vilja dela med mig utav dom miljonerna istället till flera personer jueeeh!
Men ok. Mamma.




Och nu vill jag utmana Therese, Louise och Loma med denna utmaning.

1 kommentar:

Camilla sa...

Dr Bombay? hahaha..ja det var lite pinsamt ;p