lördag 24 oktober 2009

Skön Lördag.

Idag har det varit en bra dag.

På förmiddagen åkte jag till Farsta centrum och handlade med syrran. Hittade en tunika + leggings och så köpte vi ett litet paket med te, marmelad, chokladskorpor och choklad åt brorsan. Han blir nog glad.


Och vet du vad?? Han tar med sin en tjej han dejtar hit (det tog slut mellan honom och hans fru för länge sen, dock har dom inte skiljt sig än) och bad oss ge våra omdömen på henne sen *s*. Amanda heter hon, och jag känner redan på mig att det är en trevlig och vettig tjej.



Well well, efter att jag vart i Farsta och handlat och växlat in pengarna lämnade jag dom till Björn. Det var fan lite svårt måste jag säga. Det va fan 20 000:- jag fick tillbaka i svenska kronor. Borde "tappat bort pengarna"... ;P



Nyhet! Halloween Natt
Kusligt! En skrämmande god kombination av nougat, kola, toffé, kryddor och vaniljkräm.


Aja, sen åkte jag till Bro och handlade lite ljus hos Carola. Lyckades faktiskt bara hålla mig till ljus och det blev två pelarljus, ett paket teljus och två paket votivljus. Mmmm, mmm, mmm. Det kommer att dofta gott här hemma sen! Halloweenljusen luktade sååå gott.
Jag funderar faktiskt på ifall man inte ska ha ett ljusparty här hemma nån gång... Vore riktigt kul.

Nu ska jag slösurfa lite och sen hopetihoppa i säng!

Inga kommentarer: