söndag 25 oktober 2009

Me love!

Ååhh va jag börjar gilla den här datorn mer och mer1

Men ett stort plus är att jag inte behöver ansluta nån blåtands-usb11!!!! (fan va svårt det ska vara att få till ett utropstecken och paranteser). Iofs hade jag sönder den i veckan för att jag blev förbannad för att den vägrade fungera.. Och nu behöver jag inte ens ansluta nåt utan det finns inbyggd blåtand i kompjutern! Fett najs. Jag veeet, ett jävla tjatande om min nya dator, men jag e sååå lycklig över den!

Jag är lite nojig för den kommande veckan (och månaden), på hur min chef har planerat det här med Move & walk. Vi behöver vara två personer när lillkillen tränar på förmiddagarna. Och vikarierna kan inte. Och brorsan vägrar jag faktiskt att jobba med. För det första har han han inget tålamod, sen har han svårt med motgångar och för det tredje kan han inte koppla bort att han är brorsa, och sist men inte minst så är det mer jobb att jobba med honom än att jobba själv. Så, jag undrar hur dom löst detta.
Jag tänker då inte komma och jobba INNAN jag börjar mitt eftermiddagspass, nej tack. När man åker ifrån jobbet har man jobbat sitt pass och ska inte behöva återvända om det inte är nåt akut så man måste hoppa in. Så tycker jag iaf.
Och så får vi inte jobba ihop mer än 9 h per vecka jag och Henke då det helt enkelt inte finns fler beviljade dubbelpasstimmar.... Ganska trist.
Såååå, hur chiefen löser detta kommer nog fan bli ett mysterium.

1 kommentar:

Camilla sa...

Klart du ska njuta ordentligt av din dator!! :) Hoppas du får ordning på alla tangenterna snart bara, du får nog kläm på't ska du se!

Låter som chefen har en liten utmaning framför sig. Håller tummen för att det ordnar sig bra, främst för lillkillens skull.

Ha en fin måndag nu Carita =)