onsdag 7 oktober 2009

Men Jesus.

Kolla in det här bungyjumpet!..

Jag skulle vilja testa bungyjump, men inte i det landet. Vågar du? Iofs e det många som inte skulle tatuera sig i det landet heller. Men det har jag gjort.. ;P Tur att det var en ganska bra tatuerare. Denna helg ska vi förresten åka ner i den där überstora plastbollen nerför Botkyrkabacken, haha! Va skoj det ska bli!!

Hittade även denna artikel på Aftonbladet. Bra jobbat och snabbtänkt! :) Och frågan är fan om detta kommer att fungera??

Lyckades iaf ansluta Western Digital hårddisken till laptopen igen. Björn har fått fixa med det där och jag hade fan ingen aning om hur man gjorde, tills nu dårå. Man lever och lär. Jag la över bilderna på den hårddisken till slut då jag kom på att det va ca 10 Gb det handlade om, jobbigt att lägga över bilderna på flera cd-rom skivor när man inte har det hemma *s*

3 kommentarer:

Charlotte sa...

Bungyjump! Jag har höjdskräck så det blir inget med det för min del :-)

Snygg tatuering!

Ja vart är vi på väg? Har läst de artiklarna också.

Jenni sa...

Oj fan..farligt värre.
Vadå är nog säkrare att hoppa bungyjump i Sverige än utomlands.
Fast så mycket coolare utomlands.

Friskriven sa...

...skulle mer vara rädd för hepatit C om jag tattat mig i typ Thailand. Haru kollat det?

Pöss