lördag 17 oktober 2009

Sexbrist.

Gomorron!
Uppe med tuppen e man idag på sin lediga dag! Karln åkte iväg till jobbet och jag vaknade när han vaknade såklart. Jag som hade planerat att sova länge! Jaja, jag har två chanser till på mig som tur är.
Jo.. Det har blivit grymt lite sex här hemma på sistone. Till att börja med har jag varit sjuk och direkt efter att man varit sjuk så har man fått, gissa vad? Min mens har alltid den taskigaste tajmingen. Eller är det jag som har taskig tajming med mensen? Aja, nu får den vara slut tycker jag. Får jag inte sex blir jag smått... irriterad och tokig bara.



Snygg morgonfrilla va? Jag behöver aldrig borsta håret på morgnarna, utan håret hamnar alltid på plats även fast jag haft uppsatt hår i ett par dagar.. Hehe.

Undra vad man ska göra idag. Har inte planerat helgen alls men jag hoppas att nåt händer ändå.
Jag och brukaren firade min 3-års dag igår iaf. Vi åt choklad på väg hem i skolskjutsen. Riktigt najs :). Sen när vi kom hem till honom bjuckade hans mamma på choklad, lite annorlunda sådan. En bit med smak av absinth (blä!!!) och en bit med smak av chili (starkt!).. Geishachoklad är MYCKET godare.

Jaja... Jag hade tänkt att dra till gymmet idag. Bidde inget igår då jag var tokigt trött. Ska bara kolla när dom har öppet. Bloggetibloggar lite senare!

2 kommentarer:

Camilla sa...

Att det ska vara så kul med Byggare Bob :)

Vänta tills ni ev får barn nåndag..då kan man snacka om sexbrist! ;/ Jag väntar bara på att han ska bli stor nog att se länge på Bolibompa, haha!

Jag vill oxå träna! Tyvärr gäller mitt kort inte på helgerna..så ta i lite för mig med :D

Charlotte sa...

Sånt är livet ibland :-) Håller med om att det är typiskt.

Ja jag har ju som sagt var tänkt börja med någon form av träning. Får se när jag kommer till skott. Ha...ha...ha...