onsdag 28 oktober 2009

Bebis och bilar.

Idag träffade jag på en bebis. Lilla Iris som precis kommit till världen (inte ens en veckan gammal). Hon sov rätt sött. Så medans hon sov hann jag fika lite med Erica och prata lite skit. Dock glömde jag att sniffa på henne, Camilla. Have to do it another time.


Sötnos
Nya Audi A1 - kommer ut på marknaden 2010 tror min karl.

Just nu kollar jag och min karl på lite bilar. För det mesta brukar det bli Audi eller Bmw men jag bad honom precis kolla på Chevrolet Suburban. Riktigt feta bilar..!!
Dock jävligt dyra i drift. Precis tvärtemot det vi kollat efter innan *s*. Vi har kollat på lite dieselbilar och man tjänar ju på att skaffa en om den nu inte är grymt dyr i skatt. Så nu är min karl fetingkåt på en Suburban :D

3 kommentarer:

Davie sa...

Jag kör diesel och det är inte billigt med skatten... Har då en ganska liten bil med...

Du kan få komma och sniffa på min dotter, fast hon är mer 2 år så hon luktar nog bara shampoo....

Therese sa...

Åhh vad söt hon var!!!
Man blir nästan lite bebis sugen här hemma =)

Camilla sa...

Sååååååå söt! De är så fina när de sover och är tysta, haha, blir annat när de tokskriker! Men gullepluttan!

Du har fullt upp hör jag :) Är bara jag som saknar dina inlägg, tycker de livar upp tillvaron :)