fredag 2 oktober 2009

Shopaholic? Jag? Nääääääee...

Har varit och shoppat idag.. Vafan, svårt att låta bli.
Erica plockade upp mig, lämnade bilen på Björns jobb och så tog vi Audin till Skärholmens centrum. Hallå... Jag kan inte gå in i ett shoppingcentrum och inte handla. Det går bara inte. Plötsligt dyker denna shoppinglista upp i huvet och man kommer på att man MÅSTE ha alla dessa grejer. *suck*

Jaja, fattig e man nu igen men två linnen, en t-shirt, ett par stövlar utan klack och en fin ram hittade jag..! Så, nu får jag leva lite snålt denna månad, men det är det värt. Har redan storhandlat och betalat alla räkningar så det behöver jag iaf inte tänka på. Jävla sugig lön har man iaf som personlig assistent. Men, jag ska inte klaga för mycket. Jag har valt att bo i denna lägenhet med min karl fast det är dyrt och jag har valt att jobba med det jag jobbar med. Trivs ändå rätt bra med hur jag lever. :)

E mer sugen på shopping men det får jag spara till en annan gång. Checka in dessa fina minitavlor.

3 kommentarer:

Camilla sa...

Kul med lite nytt i garderoben :D

Jag har två barn, en 18månaders och en förvuxen tonåring (sambon) ;p Har ganska gott om tid ändå nu när jag är arbetssökande..fast jag vill ha jobb. Nu! Så less på att bara gå hemma :( Har du nåt över?

Vet inte vad det är för maskin riktigt, men den ser avancerad ut..haha..många knappar! Du kanske kan ändra nån inställning så du kör ett hårdare program och på så sätt bränner mer fortare?

5 dar..rätt länge ändå. Hoppas de kommer på vad det är för nåt så du kan få rätt medicin/botemedel! Du får gå med munskydd, leka Michael Jackson ;)

Camilla igen sa...

Han såg riktigt döende ut i filmen måste jag säga :/ Läste att han gick ner nästan 30 kilo inför inspelningen, galet! Har börjat gilla Bale mer o mer som skådis faktiskt, han är inte helt dum!

Vad händer hos dig ikväll då som inte bloggar så mkt? Party? :)

Charlotte sa...

Se filmen Confessions of a Shopaholic! All she ever wanted was a little credit... Den är rolig och man får en tankeställare :-) Önskar dig en fortsatt trevlig söndagkväll.