torsdag 22 oktober 2009

Flex grattar.

När jag för en stund sen kom hem hade jag fått ett vykort från mitt gym, ett grattiskort. Fyller år snart och måster säga att det va trevligt att få ett sånt, och dessuto handskrivet + en smiley! Såna små grejer blir man lite glad för.

Ikväll var jag hemma hos Therese och åt lite middag, fikade och pratade massor. Riktigt trevligt. Fast det är det ju alltid med henne. Ojoj, vi åt så många bullar och kakor + geishachoklad så vi fick ont i magen, haha...! Och gott var det. Hon ska för övrigt följa med till ljuspartyt som e hos Carola på Lördag, va skoj!

Fick ett annat "brev" idag oxå. Snarare än kallelse, till blodcentralen, det är återigen dags att ge blod. Well, ska kolla upp på nätet och påminna mig om vilka grejer man inte ska ha gått igenom för att få lämna blodet, typ att man inte får ha varit hos tandläkaren samma dag, haft oskyddat sex m.m. Lika bra att kolla upp alla grejerna så man vet istället för att komma dit och inte få ge blod..


Nu ska jag ta det lite lugnt innan jag hoppar i säng. Ska orka med en tiotimmarspass imorrn igen.

1 kommentar:

Camilla sa...

Vilket gym du går till! Snacka om att måna om sina kunder :D När fyller fröken år förresten?