torsdag 15 oktober 2009

Film istället för teater.


Trist tycker jag. Då hinner man säkert bli trött för att nån varvar ner. Det har verkligen varit full fart tills nu. Hela familjen + Henrik och jag har blivit vaccinerade. Sjukt fort gick det oxå och jag måste säga att jag är jättestolt över brukaren som inte alls blev ledsen eller rädd för sprutan. Han HATAR allt som har med sjukhus att göra och det förstår jag efter allt han behövt gå igenom. Och jag lyckades inte att köpa en redbull imorse. Hade glömt plånboken i träningsväskan. Drygt. Blir kanske en timmes övertid idag oxå. Tur att man inte har några planer ikväll och e flexibel. Smell you later.

1 kommentar:

Charlotte sa...

Inte kul med sjukhus tycker min yngsta dotter också. Har ju inte varit några roliga besök och vistelser där precis.