tisdag 27 oktober 2009

Alltså, är det bara jag?

Är det bara jag som ibland måste ha handen under huvudet även fast kudden är skön? Konstigt det där egentligen..


Idag har jag lite sovmorgon, börjar inte förrän 14. Rätt skönt.
Måste säga att jag e lite nyfiken på hur det kommer gå för min kollega och brukarens brorsa på träningen idag. Tänkte på brorsans tålamod. Alltså, grejen är den att till och med lillkillen förstår att det blir bättre träning om jag och Henke kör tillsammans än om brorsan är med. Pratade lite med hans pappa om det där igår och sa åtminstone att jag ville testa att jobba med Henrik en dag för att se hur BRA det går jämfört med brorsan (han är bra på sitt sätt, och då menar jag med tv-spel och bus, men det blir tyvärr för mycket "bror" över jobbandet). Och dessutom blev jag lite arg på pappan. Han sa precis det jag skrev inom parantes. Det vet jag sen långt tillbaka. Men pappan ser hellre (tydligen) att träningen tar lite stryk med tanke på att brorsan är med där, än att han får jobba kvällar med lillkillen. Det blev jag lite irriterad över faktiskt. Jag menar, träningen sker inte så ofta per år. Snarare EN gång per år om ens det.

Inga kommentarer: