onsdag 14 oktober 2009

Jobbetijobb!

Ska strax rulla (och då menar jag RULLA) till jobbet. Har precis smällt i mig en stooor brownie och te! Innan det blev det en matlåda med lasagne oxå..




Har lyckats träna idag iaf. Det blev en powerwalk på 30 minuter varav 6 minuters springade (mkt för mig och min astma), biceps + rygg, och sedan 10 minuter på crosstrainern, hårt som fan! Så, nu får man äta lite god mat med gott samvete.
Just nu orkar jag inte bry mig så mycket om kalorier m.m. Äter det jag känner för.

Björns familj kommer tydligen över ikväll oxå. Fast jag jobbar ju kväll så jag kommer ju inte umgås så mycket med dom. Undrade varför dom skulle komma över och Björn sa nåt om nån kanal som inte fungerade hemma hos dom!?.. Aja, jag sparade iaf lite brownies till dom. Inget Björn äter med tanke på att han inte tycker om choklad. Det är iofs en fördel här hemma. Man behöver inte vara rädd för att han äter upp chokladen *s*.

2 kommentarer:

Charlotte sa...

Chokladen försvinner snabbt ner här :-)

C sa...

Måste erkänna att jag nog är likadan, blir pionröd. Du skulle se mig hålla tal eller nånting..BLUSH! Hahaha :)

Lillen har fått nån jäkla otäck hosta. Hoppas den är borta tills imorgon. Han är grymt klängig och vill _inte_ att jag ska sitta vid datorn, då kommer han och drar i mig. Så jag har varit lite off när det gällt att svara på kommentarer senaste dagarna :/

Och du..gott med brownie!