lördag 24 oktober 2009

Nu är man människa igen.

Äntligen har man fått sex några ggr.
Hejdå sexuella frustration!

Fan va segt det var att träna igår kväll efter jobbet. Men det var bättre att göra det igår än att behöva stressa iväg idag. Ska iväg och plocka upp syrran på vägen till Farsta centrum där vi ska handla nåt åt brorsan. Sen ska jag plocka upp Therese och åka till ljuspartyt hos Carola. Undrar vad man ska hitta på ikväll?
Uppdatering: på det där med att plocka upp Therese, hon va visst bakis och orkar inte följa med. Aja, mycket att göra åt en sån sak :/..

Men men, ska snart ta en dusch och bli lite piggare.
Nåt jag tycker e så grymt skönt, det är känslan av när man vaknar när man är ledig, det är så otroligt skönt att veta om att man är ledig, vare sig man går upp tidigt eller sent.

Björn stack precis iväg till jobbet, jag ska förbi där innan jag hämtar syrran och hämta lite pengar som jag ska växla in på Forex när jag ändå skulle dit..

1 kommentar:

Camilla sa...

Grattis ;)

Vad kul att ni fyller så nära varandra! Ingen risk man glömmer bort varandra då :p

Forex?! Ska du ut och resa?! :D