torsdag 29 oktober 2009

Uäääh, orka.

Ska dra till gymmet strax, men jag har fan ingen träningslust alltså. What to do? Har inte så många dagar att träna på denna vecka längre. Imorrn hade jag tänkt träna, på Lördag hinner jag nog inte och på Söndag kommer jag att använda min hang-over bag som jag fick av brorsan i present. Men, jag måste fan dit iaf. Kommer att få för dåligt samvete annars.



Läckerbit? För mig är det där det osexigaste en kvinna kan göra med sin kropp.

Sen får vi se när jag börjar idag och var. Brukaren ska nämligen till tandläkaren och få tänderna fixade och för det måste han sövas ner. Annars biter han fingrarna av dig....
Och dessutom är det personalmöte. Jag funderar på att ta upp en sak, eller ja. Det kommer jag nog att ta upp ändå. Är riktigt förbannad över det iaf. Det visade sig att hans bror får kvalifiocerad övertid fast han inte ens jobbar övertid, eller natt ob på dagpassen, som han förklarade det som igår. Jag höll på att explodera medans han berättade detta, hade riktigt svårt att inte avslöja min irritation. Jag frågade nämligen honom hur det går att köra nätter och dagpass och han sa att han inte hade kört nätter på ett tag, då frågade jag honom hur han ska få ihop lönen och varpå han sa att pappa hade sagt att han får natt ob på dagen..... Hoppas för hans skull att han sagt fel. Jag menar, att fuska i det hushållet med pengarna är.. SJUKT fel,

Nu måste jag sticka. Träna och samtidigt fundera lite. Adios!

1 kommentar:

Camilla sa...

What?! Vad är det för mygel de håller på med?! Förstår du blev upprörd!

Och jag instämmer..är så FULT när tjejer drar på sig för mkt muskler! Lite lagom är helt ok..men inte sådär! URK! Inte snyggt på karlar heller för den delen!