måndag 5 oktober 2009

Har man tråkigt så har man.

Lite frågor jag hittade...

DIG:

1. Hur lång är du?
** Ynka 161 cm

2. Vad vill du bli när du bli stor?
** Jag e väl redan stor? (If you must know, I don't know at all)

3. Vad pluggar du ?
** Nada..

4. Har du långt hår ?
** Njae, axellångt..

5. Vilken hårfärg har du ?
** Blondie!

6. Sminkar du dig ?
**Jopps

7. Har du haft sex senaste månaden?
** Eeeh, ja.. Måste.

8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu ?
** Svart

9. Har du kysst någon idag ?
** Nae, bara pussat o kramats. Men det räcker gott och väl just nu :)

FAMILJ:

1. Bor dina föräldrar ihop ?
** Icke.

2. Vem är bäst, mamma eller pappa ?
** Morsan såklart. Hon lämnade inte mig och syrran såsom farsan gjorde.

3. Hur många syskon har du ?
** En syster och en halvbror, så 1½ då.

4. Vad är det senaste du sa till din mamma?
** Moi, moi..

5. Hur många ställen har du bott på ?
** I Rinkeby flyttade vi runt en hel del pga renoveringar, sen har jag bott i Telefonplan, Bredäng (några månader hos Therese och Nina), Skarpnäck och nu Fruängen.

6. Vem i din familj stör du dig mest på?
** Jag stör mig inte på nån just nu, men när jag va yngre så störde jag mig nå grymt mycket på syrran och hon på mig. Vi va fan som katt och hund, eller näe.. snarare tiger och varg..

7. Vilken familjemedlem är snällast?
** Snällast? Hmm, det måste va syrran faktiskt, även fast hon kan slänga ur sig konstiga kommentarer (hon har ingen normal spärr som du och jag) som "dags för dig att börja träna va?"

8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon?
** Oj, det va länge sen.. Hittade på..? Måste fan vart Finlandsresan i somras.

KOMPISAR:

1. När var du senast med nån kompis ?
** I Fredags.

2. Vem sov du hos senast av dina kompisar?
** Det måste nästan var Louisen grisen ;P.

3. Har du kysst nån kompis ?
** Jo, det har nog hänt, men det måste vart länge sen.

4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med ?
** Jopps.

5. Vem har du varit kompis med längst ?
** Det måste nog nästan va... Therese. :)

6. Vem känner dig bäst?
** Jag vet faktiskt inte vad jag ska svara på den frågan. Där ska man ju skriva sin partners namn men jag e lite tveksam.. Måste fråga ut honom om mig ikväll! :D

7. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du
gjorde det ?
** Näe, inte om jag hatade den, möjligen om det var nåt fel på den, typ spill eller hål i tröjan.

8. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar ?
** Absolut inte, jag väljer vilka jag umgås med.

VÅGAR DU:

1. Skrika åt dina föräldrar ?
** Jodå, det är nog inga problem ska du se!

2. Klä dig annorlunda ?
** Jo det skulle jag nog, så länge man kan gå i det (dvs inga skyhöga klackar!)

3. Vara dig själv ?
** Är mig själv redan idag.

4. Visa dig i bikini/badbyxor ?
** Jo, självklart.. så länge det är varmt nog! :D

5. Pierca dig ?
** Been there, done that. Har fortfarande piercingen kvar i tungan. Tar jag ut den skulle det kännas nå oerhört tomt!

7. Ha sex på offentlig plats ?
** Jadå... Beror på var såklart.

8. Vara omogen ?
** Det får jag vara på jobbet, thihi.

9. Äta småkryp ?
** Näe, det skulle jag nog fan inte göra. Det är ju bara disgusting!

DIVERSE:

1. När tuggade du tuggummi senast ?
** I förrigår.

2. När var du på semester senast ?
** Vecka 31, 32 och 33.

3. Vilken färg är det på din tandborste ?
** Rosa/blå...

4. Är ditt hår tråkigt ?
** Ja, just nu är det det.

5. Vem såg dig naken senast ?
** Min karl.

6. Hur ofta duschar du?
** Minst en gång om dagen.

7. När ska du gå och lägga dig Ikväll ?
** Eh, återstår att se!

3 kommentarer:

Jenni sa...

Beskriver mig ganska bra..har ingen normal spärr och kan slänga ur mig konstiga kommentarer :P Har varit så ända sen jag var liten :P
Snällast däremot vet jag inte om jag är.

Bruttski sa...

Så, tacka och ta emot. Jo, du e väldigt snäll ska du veta.

Jenni sa...

Hehe tack så mycket :)
Ja är snäll för det mesta inte inte alltid :P