fredag 30 oktober 2009

Svettigt.

Blir du oxå svettig när du tänker på hur fort pengarna försvinner från personkontot?
Det blir iaf jag. Igår när jag kollade hade jag 8500:-, nyss när jag kollade hade jag 6200:-... Var fan försvann dom pengarna??

Jo, jag tog ut 400:- så jag har lite pengar i plånboken (bra att ha), köpte blommor till Erica som fått barn, handlade pumpor och rakhyvlar på Ica maxi, tankade Audin, mobilräkningen har dragits av, handlade på apoteket och förde över lite pengar för ljusen jag beställde i Lördags.
Fan, det är mycket man handlar, som man inte ens tänker på. Vore fan bäst att ta ut en stor summa pengar och sen SE pengarna spenderas...


Vart tog den söta lilla lönen vägen? Ingen som vet, ingen som vet...

Uscha, och ännu mer grejer ska jag köpa idag ju. Får dock spendera lite av Björns pengar, så det känns lite bättre så att alla mina pengar inte försvinner..

1 kommentar:

C sa...

Usch, det är hemskt vad fort man förstör pengar :( Ibland vet man inte ens vad man gjort med sina dollars, blä.
Hade varit grymt få gå på din fest! Jag ÄLSKAR att klä ut mig! Jag hoppas istället på många bilder från partajet :D