torsdag 29 oktober 2009

Linda Rosing.

Alltså, ursäkta mig.. men fan va ful den kvinnan än! Så jävla "plastig".. Usch, kan hon inte bara försvinna från kändisvärlden nu???

Kvällen på jobbet gick bra idag. Det hände inte så mycket, mest sittande i soffan faktiskt då han kände sig lite illamående efter besöket hos tandläkaren idag.. Så han va rätt groggy, stackaren. Personalmötet blev inte så mycket PERSONALmöte utav. Lillkillen var med på mötet så det blev inte sådär jättebra.. Men men, det där med att brorsan fick natt ob eller kvalificerad övertid stämde inte. Det var han som trodde det (möjligen önsketänkande).. Så det var ju skönt att veta det iaf.

Imorrn händer det lite grejer iaf. Jag måste handla (nu ska resten av lönen spenderas!!) torr-is, hårfärg, ögonskugga, överkast, plockmat, dricka, snacks... och så var det nog en del till.. Fan, kändes som att det var mycket mer grejer jag skulle handla... Och när man glömt nåt sådär brukar det vara det viktigaste man (jag) glömt. Therese ska jag dessutom träffa, jag ska följa med henne till en verkstad där dom ska byta bränslepumpen på bilen.. Björn sa nåt om att det va tempgivaren som sa ifrån, nåt om att när bilen blev för varm då funkade inte kylaren.. Äh, kommer inte ihåg hur han sa det.. Och att det kostar en del att byta ut bränslepump.

Nu ska jag nog hoppa i säng, orkar inte vara vaken längre.. *gäspetigäsp* Nattinatt!

1 kommentar:

Camilla sa...

Rosing är mitt favorit-avsky-objekt! Hon är verkligen..korkad!! Velar hit och dit gör hon oxå!