torsdag 15 oktober 2009

För lite skönhetssömn..

suger.

Näfan.. Igår va familjen Björn här och kollade på fotbollsmatch, som tur var vann Sverige. Och jag kom i säng vid halv tolv pga det. Så det blev lite mindre än 6 timmars sömn inatt.
Men men, browniesarna var uppskattade iaf! :)
Ja.. Vad ska jag göra alldeles strax? Jo, ta svininfluensasprutan. Vi får ju en gratis genom jobbet. Och jag funderade lite på det där. Kanske e bättre att riskera lite biverkningar ÄN att riskera att dö. Undrar hur många % av Sveriges befolkning som tar vaccinet?


Ska plocka upp kollegan på vägen oxå. Han e ledig idag den jäveln. Eller njae. Jo. Det är så att det är assistentträff (en gång om året) och han är den enda av oss som kan gå pga av att chefen planerat dåligt. Han tänkte först att vi båda kunde gå så kunde brukarens brorsa jobbat, men icke. Han skulle till Polen (undrar om han ansökt om semester?). Och så tänkte han att han själv kunde ta hans son, men det funkade inte heller då han helt och hållet glömt bort att han ska medverka på den här assistentträffen/kursen. Han är vd:n för hela assistansbolaget bör tilläggas. Jaja, väldigt trist det där tycker jag. Jag menar, jag frågade om denna träff för två månader sen...

Nu måste jag nog ner till bilen tror jag. Blir nog till att skrapa lite tri... lite Audi.
Adios, ha en bra dag idag. Det ska jag försöka ha!

1 kommentar:

Charlotte sa...

Självklart ska vi ta vaccinationen!