tisdag 27 oktober 2009

Då kom lönen..

och lika fort försvann hälften.

Jag har med andra ord betalat räkningarna. Fan, nån gång ska jag ta ut alla mina pengar efter att jag betalat räkningarna så jag kan få känna på dom nån gång. Dom försvinner ju så sjukt fort när man drar kortet lite här och var! Jag vart ju helt jävla hög av att ta på pengarna jag växlade in åt Björn förra veckan!



Har lite saker jag måste köpa denna månad (påminnelse):

Svart ögonskugga (for halloween)

Rakhyvlar (dom nuvarande drar typ bort hårstråna)

Torr-is/kolsyreis (till bålen!)

Hårfärg (börjar ju bli sån satans utväxt nu!)

Svart nagellack

Nu måste jag rusa mitt i allt såklart, karln kommer med bilen han snodde i morse. Avslutar listan sen!

1 kommentar:

Camilla sa...

Kan tänka mig att det var en mäktig känsla att få hålla i så mkt pengar! Jag kan tycka att en femhundring känns stort att hålla i :P

Åååh, jag vill oxå ha halloweenparty! Can i come?! :D