måndag 14 november 2011

Yrtrött.

En sån här hade inte vart helt fel att hälla i sig just nu... Åh så gott!

Usch va det snurrade till i huvet nyss.
Jag känner mig helt tom i bollen just nu..

Maten står i ugnen och sköter sig självt. Jag och plockat undan lite här hemma och slängt in en maskin med tvätt.
Snuttiplutt e vaken och sparkas en del <3.

Det verkar bli långa dagar att jobba hela veckan, främst för att den nya assistenten ska få testa på lite kvällar också. Och då blir det sex timmars övertid för mig denna vecka (bra med lite extra timmar innan man börjar med föräldrapenningen, kommer ju bli sån satans skillnad).
Så tre tiotimmarspass till den här veckan, sen är jag klar med den här veckan. Är ju ledig Fre-, Lör- och Söndag. Va sjukt att jag längtar så efter den lediga tiden...
Idag gick dagen jättebra och det var väldigt skönt att vara ensam med brukaren. Och så har jag inte känt av nåt på revbenet idag, kom jag att tänka på för en kvart sen. RIKTIGT UNDERBART.

Nu ska jag glo vidare på Big bang theory, en av dom skönaste serierna som går på tv, och så måste jag leta fram ett nytt Desperate housewivesavsnitt!

1 kommentar:

therese sa...

Haha jaa jag är också jättenyfiken på hur jag kommer se ut=)
Ska ju ändå bort med halva mig nästan.
Ingen kommer känna igen mig haha

Dietisten sa att man skulle dricka 2-2,5 liter vatten Utöver ModiFasten.
Jag häller i mig så gott jag kan. O får hoppas att jag inte blir uttorkad!

Smaklig måltid! Gott med mat! Njut ordentligt =)