fredag 18 november 2011

BB-väska.

Dags att börja packa den nu tror jag.
Viktigast är att papprena som ska med packas ner först, sen ska vi se vad mer man behöver. Laddare till mobilen är väldigt viktigt men det är ingen idé att packa ner än då jag bara har en laddare till vägguttaget här hemma och den behöver jag varje natt ändå.
Men typ lite kläder och så kanske man kan ha ner i väskan för både mig och bebben?

Ja, det närmar sig med stormsteg nu egentligen. Jag har bara en vecka kvar att jobba dessutom.
Näst nästa Måndag blir min sista dag. Gud vad jag ältar detta men det känns ju såååå konstigt..!'

Nu ska jag ta mig en dusch och sen göra i ordning mig lite innan jag ska till tuben och möta upp morsan, hon följer med och hjälper till att hitta doppresent.
Kul med lite sällskap, sen kan man ju alltid ta en fika också :-P.


Inga kommentarer: