tisdag 22 november 2011

Rå humor.

Då har man fått sig lite sovmorgon, va skönt. Man får ju passa på nu innan bebben kommer :-).

Satt och kollade på "Achmed the dead terrorist" i helgen med Louise och Björn och kom att tänka på det här videoklippet med Jason Rouse. Fan vad jag älskar det här videoklippet. So enjoy! Men jag hittar inga andra videosnuttar med honom som e roliga, både jag och Björn trodde vi skulle hitta asmycket roligt med honom men vi hittade inte nåt mer den gången vi letade, allt var bara konstigt..

Och se på fan, jag visste inte om att han varit med i Stockholm live, men tror ändå inte att han lyckades vara lika rolig där som på klippet jag länkar till..

Åååh, jag vill att den första December ska komma nu!
Mitt nuvarande abonnemang blir uppsagt den sista November, så den första December kan jag beställa hem en iPhone 4s genom Telia. Den här gången ska jag fan ha bättre mottagning än jag haft med 3 i 24 månader...

Nu ska jag se vad jag har för filmer på datorn som man kan kika på!

Inga kommentarer: