söndag 13 november 2011

Den e ju så stor!


Jackan jag köpte från H&M. Den ser ju såååå stor ut på mig fast det är medium i storleken.
Känns lite jobbigt och samtidigt konstigt. E nog inte redo att sätta på mig den än, ska frysa in hösten/vintern lite till med skinnjackan...

Tänkte dra till Skärholmens centrum och shoppa lite. OM jag nu hittar nåt. Just nu har jag på mig en gammal tunika och använder den som tröja, haha. Den går inte ens över rumpan, snacka om att magen tar mycket "tyg" så att säga..!
Så ska jag kolla om min klocka har kommit. Tror iofs inte det men lika bra att kolla upp det.

Idag blev det luggfritt med frisyren, luggen är så lång nu så det är dags att klippa till den.. Ska se om frisören har nån tid på Fredag då jag är ledig.

Off I go!

1 kommentar:

therese sa...

Jaa jag har vatten med mig överallt.
Köper lite olika smaker på bubbelvattnet.
Det är Helt Ok att dricka bubbelvatten nämligen.
Men ändå så är vatten äckligt.
Jag tycker verkligen det.
Speciellt när jag måste tvinga i mig skiten.
Fy faaan...
Men men det går det också.
Jag pissar ju fortfarande 3 ggr/h så jag märker att jag får i mig ordentlige iaf =)