onsdag 30 november 2011

Den här dagen rusade förbi.

Eller ja, jag sov väl bort den första halvan, haha.
Och sen åkte jag till Heron city och knatade runt på Mediamarkt och fikade med Therese.
Long time ago men trevligt att träffa henne :-). Efter Heron drog vi till Skärholmens centrum och där hittade både jag och Therese lite grejer. Hon hittade iofs julklappar till sin familj och egot Carita hittade grejer till sig själv, haha.
Nämen, mascara och en ryggborste nu när man inte når nånstans i duschen, haha.
Skulle fan behöva en så lång rakhyvel också, haha...!


Sen har jag städat här hemma. Renbäddat sängen, tvättat en maskin, dammtorkat, dammsugit, rensat lite i förrådet så man kommer in där igen, och plockat ur och i diskmaskinen, så lite braigheter har man iaf fått gjort idag.

Aja, jag har iaf några dar till på mig att skaffa julklappar. Morsan har jag typ köpt klart till, och syrran har jag lite grejer kvar till. Och sen nåt till Micke också, vad gillar han mån tro? Och Björn har jag ingen aning om vad jag ska köpa till.. Han är lite otacksam och använder inte det han får i present, iaf många av dom presenterna jag köpt till honom..
Kanske ge han i present att lova baka vörtbröd till honom en gång i månaden, haha..?
Han äääääälskar det brödet, han kände till och med lukten igår ur kassen när han lyfte den ur bilen utan att ens se brödet, sjukt!
Det är bra luktsinne det!

Inga kommentarer: