måndag 21 november 2011

Seg dag.

Måndagar är alltid lite tråkiga att jobba..
Man jobbar ju ensam hela dan men som tur är så finns det härliga elevassistenter som man kan snacka med lite. Dock bara en Måndag kvar att jobba, närmare bestämt exakt en vecka kvar att jobba bara...
Idag blev dagen väldigt lång då barnen typ bara hade samlingar och såg på filmsnuttar..
Man blir ju så sjukt trött av att bara sitta och glo...!

Naglarna växer så det knakar och jävlar va långa dom kommer bli sen när man blir mammaledig!
Har precis målat dom med lite genomskinligt lack så dom blir lite starkare. D e najs. Tanken har ju slagit mig några ggr att skaffa förlängning på mina egna naglar men va fan, sköter jag om naglarna så blir dom fan fina, speciellt nu när man blir ledig och slipper nöta ut dom på jobbet!


Undrar hur mkt pengar man får i lön på Fredag då..? Borde ju få lite extra då jag jobbade tre dar extra förra månaden. Har inte så mkt räkningar denna månad men man har ju även en del julklappar kvar att köpa. Och julshoppingen kan man ju ta i lugn och ro nästa vecka.. No stress.
Och en eller två julmarknad vore ju trevligt att gå på..
Men man får nog verkligen se till att njuta ordentligt av den näst sista lönen iaf....

Oh well. Nu ska jag läsa lite blogginlägg innan jag sätter igång med middagen.

Inga kommentarer: