torsdag 3 november 2011

Vad nu?!!?

Ååååh! Blir lite halvirriterad på min kollega..!
Vet inte vad han håller på med.
Häromdagen kom han ju två timmar sent till jobbet. Eller ja, han var på plats i tid men med tanke på att han inte lämnat in mobilen på service (då den tydligen dött helt) så hade han inte heller nån fungerande lånemobil, så därav hade han inte fått våra sms om att vi skulle ner till centrum.

Och idag har han tydligen inte dykt upp på jobbet alls (han brukar ha dålig koll på hur han jobbar men igår sa jag faktiskt att det skulle bli skönt för min del att få sovmorgon så han borde ju fattat att han jobbar dag!)
SUCK.
Pappan ringde nyss och frågade om jag kunde börja tidigare (läkarbesök idag och ingen slappardag hemma, så det är viktigt att vara 2 då) och självklart ställer jag upp. Måste bara se till att kläderna hinner torka i tvättstugan innan, så om en kvart går jag ner och slänger in dom i torktumlaren och torkskåpet... Får skita i att tvätta kläderna som behöver tvättas i 30 grader.

Inga kommentarer: