onsdag 30 november 2011

Julkort..


kan fan ta en stund att fixa med.
Inte nog att man ska skicka många kort, utan man måste få tag i alla adresser och det är fan inte det enklaste! Men nu tror jag mig vara klar med alla adresser..
Behöver bara lite fler frimärken, och några finska sådana också.


Middagen idag bidde bra.
Vi använde fritösen igen. Björn fick fixa middag och då blir det alltid ugnsmat.
Jag orkade inte då jag hade gjort en del under eftermiddagen/kvällen..
Så han körde pommes friten i fritösen och resultatet blev jättebra. Bättre än mina... något knaprigare förra gången, dom blev ju lite vääääl...

Aja, nu ska jag slappa en stund i soffan och sen hoppa i säng. Stackars gubben, han får somna själv varenda kväll från och med nu typ.

Och nu stänger jag av iPhonen och kör med den gamla hederliga 8210:an. Imorrn ska jag till Telia och fixa nytt abonnemang och beställa ny mobil.
Undrar bara hur lång tid man får vänta..?

Inga kommentarer: