torsdag 10 november 2011

Trött-Torsdag.

Fan, jag gick och la mig tidigt igår men inte fan hjälpte det.
Känner mig som en zombie idag i alla fall.
Får se hur dagen flyter på..


Det är dock trevligt med lite humor på morgonen, "My name is Earl" går på sexan, jag brukar aldrig kolla på den serien annars men det här avsnittet var lite roligt.

Får se om man orkar laga nån mat ikväll. Lagade mat i förrigår och trodde jag skulle få middagssällskap, men icke. Han kom hem fyra timmar senare än sagt.
Och igår skulle han kommit hem vid åtta men kom hem vid tio istället, vilket jag kände på mig så jag gjorde äggmackor till middag istället för renskavsgryta. Blir nog gryta ikväll istället.

Undrar vad man ska hitta på till helgen också. Har inga riktiga planer än.
Ska typ träffa Jenny men inget mer är inplanerat..
Saknar "utelivet" lite. Ha lite skoj med vänner på en hemmafest eller ute på stan. Tycker det festas hela tiden (det roligaste man kan göra som gravid är att fika och shoppa, och så ska man se till att lite pengar att spendera också). Dock skönt att slippa baksmällan. Och när man sen kan gå ut när bebben kommit till världen och så, så räcker det nog med en halv cider för att man ska bli full..? Haha..

Oh well, dags att göra sig i ordning inför en lång arbetsdag....

Inga kommentarer: