torsdag 10 november 2011

Snart är det helg :-).

Och jag kan inte känna mig lyckligare för att få vara ledig.
Förstå mig rätt, jag tycker jättemycket om mitt jobb men just nu känns det så tungt med alla gravidkrämpor!

Så imorrn blir det till att jobba 9½ timme och sen e man ledig i några dagar.
Dock får vi se hur det blir med schemat nästa vecka. Blir visst lite ändringar enligt pappan som messade mig för en stund sen. Så jag vet inte ens om jag blir ledig på Måndag (ska egentligen på brandskyddsutbildning i några timmar med den nya assistenten men i sms:et stod det att det kanske inte blir av då det inte finns nån som kan jobba den dagen) men det återstår att se. Föräldrarna hade hoppats på att brukarens syster skulle hoppa in och jobba dagar då jag är ledig och då jag jobbar kväll men jag tror det har skitit sig lite.. Nåja, får reda på mer imorrn.

Uscha, den ömmande punkten känns som ett riktigt oskönt skavsår på insidan. Undrar hur det ser ut på insidan ens en gång...??

Och för att orka med morgondagen så går jag och gör i ordning mig för kvällen. Så nattinatt folket!

Inga kommentarer: