fredag 18 november 2011

Time for a nap?

Nu e jag hemkommen från en liten shoppingrunda. Kul att ha sällskap av morsan också :-).
Hittade en rolig bok till Noah i doppresent. Helt underbar juh!
En bajsbok med ljud.. Kanske inte så mycket doppresent men jag tyckte den var underbar med humor och ljudet till!

Sen hämtade jag även ut min klocka. Så den har fått nya batterier och har trycktestats.. Men det känns som att den har krympigt, eller så kan det vara så att jag har lite extra vatten i kroppen här och var stans. Men skönt är det att ha den tillbaka. Speciellt när man jobbar. Drygt att hela tiden behöva ta fram mobilen för att kolla vad klockan är..

Och så hittade jag fina örhängen på SIX. Jag tycker ALLT är fint där. Skulle kunna köpa hela affären om jag hade råd. Billiga jättefina saker. Dock inte i silver och guld men ändå.

Sen hittade jag en Mariochokladkalender till Louise som hon ska få. Hon verkade gilla den efter att ha fått bild på den, hihi.


Inga kommentarer: