fredag 25 november 2011

Tidig morgon.

Jag vaknade för nästan en halvtimme sen av att jag var kissnödig och att fingrarna domnat i höger hand.. Och medan jag försökte få liv i fingrarna började gubbens väckarklocka ringa..
Så jag kände att jag lika gärna kunde gå upp, tröttheten försvann liksom.

Jag ska till barnmorskan idag. Hade jag nästan glömt bort..
Klockan 9 har jag tid där. Tror inte Björn följer med då, då han nog säkert har fullt upp på jobbet men man vet aldrig.
Ska försöka undvika att väga mig nu med, höhö.. Ångest.
Men vi får väl se hur allt annat ser ut.
Underbar förresten att varje gång dom senaste gångerna har man haft nån ny jobbig

gravidåkomma. Denna gång är det fingrarna som domnat mitt i natten och på morgnarna. Man känner sig fan som en hypokondriker....


Sen får jag snällt vänta här hemma på mitt paket från UPS. De kan ju komma när som helst under dagen. Hoppas man inte behöver vänta hela dagen dock.
Undrar vad man mer kan göra idag..?
Björn ska på julbord efter jobbet så jag får äta middag ensam eller åka till morsan och äta middag där eller nåt om hon är ledig..?

Nu börjar fingrarna domna igen så det är dags att avsluta inlägget. SUCK.
Ha en bra Fredag!

1 kommentar:

therese sa...

Ja jag blir nog piggare o piggare nu för vaje dag hoppas jag.
Just nu är jag ju itne så jättepigg och social. Får ju ont i magen som knivar då o då.
Men efter nästa vecka är jag nog redo att träffa lite folk igen=)

Så tycker vi kan höras efter tisdagen och styra upp någonting!