söndag 27 november 2011

Bättre idag.

Idag känns det bättre.
Vaknade dock med mitt halsonda men det går över så fort jag kliver ur sängen typ.
Sen har jag ätit mackor och te med honung i.
Och innan jag åker hemifrån tänkte jag ta lite nässpray in case of.

Näst sista dagen på jobbet.
Fan sen måste jag verkligen ut och promenera på morgnarna eller nåt för att röra på mig alls.
Har ju så jävla lätt för att sätta mig här vid datorn och dega bort en halv dag...!
Så man kanske ska ut och promenera innan frukost dessutom så man till och med kanske förbränner nåt..???! Om det nu går att gå fortare än pensionärstakten.


Fingrarna har varit snälla mot mig inatt. Tror jag lyckats ha handlederna rätt raka inatt.
Riktigt skönt att inte vakna mitt i natten av stickande och domnade fingrar, och likaså på morgonen!

Nåja, ska göra mig i ordning för arbetsdagen.
Och sen ikväll får jag ta lite första adventsfika.
Ha en mysig dag allihop!

Inga kommentarer: