fredag 18 november 2011

No nap.

Bidde ingen sovstund för mig...
Har istället legat ner här i soffan och surfat en massa, jag har bland annat vart inne på lite hemsidor och kollat efter julklappar. Ska försöka hålla i pengarna lite i år ang. julklappar då man kommer behöva köpa lite bebbegrejer senare sen, och då föräldrapenningen är så sjukt jävla låg jämfört med lönen...


Gubben kommer hem till sju och då ska det ätas hemmagjorda hamburgare, ooooh så gott det är.
Och så går det rätt fort att göra. Tacksam matlagning liksom.
Tror vi kommer sätta igång nån film ikväll också om vi hittar nå skoj. Fredagsmys...

Nästa vecka blir det förresten mycket jobb. 52 timmarsveckan. Är bara ledig på Fredag och då ska man till barnmorskan på morgonen/förmiddagen. Och på Lördag kom jag på att jag och Björn ska till hans kusin och fira hennes son lite som fyller år, och även äta middag med dom, trevligt trevligt. Dock kommer jag vara lagom mör då efter en hel dag hemma med brukaren (hemmadagarna är jobbigare än skolan)..

Det har inte blivit nå bullbak idag, kanske blir det sånt imorrn istället. Eller på Söndag.
Vi får la se.

Sen pratade jag med mitt ex idag. Han ska ju fota mig och magen. Försöka få till fina svartvita bilder.. Men det tar vi näst nästa vecka, när jag slutat jobba helt.

Inga kommentarer: