måndag 14 november 2011

Clothes.

Ja, då sitter man här och käkar lite frulle och dricker te.
Snart ska man iväg och jobba lite, och ensam blir man idag. Men det ska bli rätt skönt att inte ha nån som man behöver lära upp, skönt att vara lite själv.
Knasigt det där egentligen. Att brukaren kommer att behöva en ny assistent.. och att den nuvarande nya ska behöva lära upp den andra nya. Känns som att det kan bli jättetokigt.

Undrar vad man ska äta till middag idag? Jaa! Nu kom jag på det (visste att jag behövde göra nåt med kycklingfiléerna hemma men kom inte på vad först)!
Sambalkyckling (brukar göra med karréer men det går lika bra med kyckling)! Mmm, det va länge sen..! Så jävla enkelt juh. Kyckling, creme fraiche, grädde, sambal och soja. Så simpelt men ändock så gott!

Här e förresten plaggen jag hittade igår.


Den sista här. Den var ju asbra juh!
Man kan använda den som amningsplagg! För ena sidan som går in där under den andra vid bröstet, den är liksom delad. Perfa! Gillar dessutom den där glitterkoftan ovanför, så söt.
Behövde bara gå till Gina tricot så hittade jag det jag ville ha. Tycker dom har bra kläder där.
Näfan, nu måste jag dra!

1 kommentar:

Camilla sa...

Perfekt med kläder man kan använda efteråt! Jag har fortfarande en del plagg som jag köpte på mamma-avdelningar :) Särskilt en av dem, supersnygg som jag har när jag vill känna mig lite mer uppklädd, ingen kan aaaaaaaaana att det är en mamma-tröja..me like!