lördag 5 november 2011

Heron city = zoo?

Jag stör mig lite på Heron city ibland.
Igår kändes det som att jag hade kommit tillbaka till min gamla klass som jag gick i, i Rinkeby. Riktigt stökig klass med bara invandrare typ. Jag var väl den enda blonda..
Nästan den enda blonda i hela grundskolan för övrigt.
Nåja, till saken. Mina klass"kompisar" (skulle inte kalla dom för kompisar då de typ mobbade mig genom hela grundskoleåren) betedde sig sig som apor i burar, ett jävla liv hela tiden. Främst några av killarna. Jag har aldrig förstått mig på den gargången, och den fick jag och Louise uppleva igår på bion. Det sssh:ades som fan i början av filmen, det skulle synas och höras att det "häftiga" killgänget kom in i biografsalen, och det skulle minsann applåderas och visslas flera gånger mitt i filmen. Jävla zoo alltså.


Fattar fan inte hur dom där killarna uppfostras hemma, om dom ens blir uppfostrade..? Störig attityd har dom iaf.

Sen måste jag säga att det är jävligt grisigt i Heron på toaletterna, så jävla vidrigt.
Och så menar jag inte på en av toaletterna utan alla.
Dags att skaffa toavakter där eller nåt som det finns på vissa gallerior?

Inga kommentarer: