söndag 6 november 2011

It's getting worse..

Idag har vi haft en riktigt skön dag.
Vi har kollat på film, städat lite och åkt till stan för att kolla efter lampa till snuttipluttrummet.
Vi hittade en jättefin som jag föll för direkt :-). Check it out.
Dock behöver vi en starkare lampa eller kanske en till bredvid skötbordet.
Sen hittade vi även två jullampor. En isbjörn och en jättefin stjärna. Men det kommer nog inte nån bild på dom förrän vi satt upp dom runt julen.


Och spjälsängen e färdigbyggd nu också. Det var ju något enklare att bygga ihop den än skötbordet! Unfair.. Jag som hoppades på att Björn skulle få slita lite, med tanke på att skötbordet var så knepigt och jobbigt att bygga ihop...


Jag hjälpte till lite men det gick fan inte länge till.. För jag fick svinont vid den ömmande punkten under bröstet igen och denna gång en annan sorts smärta. Ordentliga hugg när jag skulle böja mig ner. Riktigt oskönt :-(! Så det var ingen idé att hjälpa till sen.
I stan fick jag också ont. Inte riktigt lika ont som nyss men jag fick ont varje gång jag skrattade till. Hoppas verkligen barnmorskan har nå bra svar på vad man kan göra åt det och vad det egentligen är....



Inga kommentarer: