lördag 5 november 2011

Bilköp?

Är med gubben i Danderyd, jan kanske ska köpa en lastbil till jobbet om den finns kvar.
Egentligen skulle han och brorsan åka men då han somnat om igen och är lite bakfull så skjutsade jag istället. Började precis känna mig lite trötter också, kan ha att göra med att jag vet att jag kommer få vänta lite på karln..




Det blir ingen shopping med Louise idag. Hon har kanske åkt på en ögoninflammation..?
Kan inte vara skoj. Gumman, jag har ju sagt att man inte ska peta sig i ögat efter att man bajsat och inte tvättat händerna! ;-D

Så jag ska in till stan ändå och leta piercing och sen shoppa lite i Sickla. Får se om valrossen hittar nåt...

Ikväll blir det Tintin 3D. Det ska bli spännande, inte för att jag nånsin varit ett Tintin-fan, men jag kan tänka mig att den filmen kommer innehålla en del action.

Inga kommentarer: