tisdag 29 november 2011

Sovmorgon?

Varför ska man ha sånt för?
Det är väl onödigt tycker kroppen..
Eller de tycker iaf mina terroriserande fingrar, och min blåsa.
Så jag gick upp nu, försöker få lite liv i mina stackars fingrar.
Dom två föregående nätterna har jag inte känt nåt, men inatt så. Blä.

Idag ska jag till Bro men morsan och hälsa på min morbror. Morsan ska lämna över nåt till honom och frågade om jag ville haka.
Ska även ta med lite av lussebullarna jag och Louise bakade om det finns några kvar i frysen. Då blir han nog lite extra glader.


Jag funderar på ifall jag ska ta och klä på mig lite och gå ut på en promenix..?
Väcka liv i min stackars otränade kropp.
Men då tänker jag nog leta fram lite reflex innan jag går ut och går. Tycker det är så läskigt med folk som är helt klädda i svart och som inte har några reflex alls. Dom syns ju inte för fem öre.
Snacka om dödslängtan.

Jag pratade med Jenny igår också.
Hon hade typ skrattat ihjäl sig med boken jag köpte som doppresent till Noah.
Hoppas han gillar den lika mycket sen när han blir lite större!
Vi ska över hem till dom på Fredag och käka lite dinner, det var riktigt länge sen sist faktiskt. Hennes karl är ju borta rätt mycket på jobb, så det är sällan man lyckas träffa båda men på Fredag blir det av, så det är riktigt skoj!

Nä, nu måste jag röra igång fingrarna igen.. Jävla faaaan...



Inga kommentarer: