fredag 11 november 2011

11/11/11 11:11:11

Undrar hur många som förlovar sig idag?
Eller firar denna dag på annat sätt?
Jag firar nog detta genom att se fram emot en ledig helg, haha.

Jag är iaf på jobbet då men ska försöka hålla koll på den tiden. Synd att man inte har nåt armbandsur så man har koll på sekunderna då den är inne för batteribyte (skulle ta en månad då många hade lämnat in sina klockor och lite längre tid då den är vattentät).
Oh well.

Long fuckin' nails!

Jag har på sistone kommit ihåg att ta hand om mina kära naglar, det blev dessutom mycket mer motiverande då jag fick två genomskinliga nagellack från Louise i present.
Naglarna börjar bli långa nu men är fortfarande lite slitna, men med lite mer skötsel så blir dom nog jättefina. Sen ska jag nog utnyttja presentkortet jag fick av mamma och göra en liten manikyr i Skärholmen. Inga akrylnaglar eller annat fejk här inte utan bara good old manikyr :-).

Off to work strax men först gå in i sovrummet och pussas och kramas med älskling!

Inga kommentarer: