lördag 26 november 2011

Tuff dag.

Så här har jag känt mig hela dan..!

Idag har både jag och brukaren haft det lite jobbigt.
Jag har varit snorig och nysig hela dagen och brukaren har varit väldigt spänd..
Segt när det blir så, jag hoppas dock jag bara har detta som en sån där endagsförkylning som jag brukar nån/några ggr om året.

Gubben skulle tagit upp julgrejer från källaren idag men gjorde inte det innan han stack.. Jag hade tänkt att pynta nu men det kanske var lika bra att han inte tagit upp den kartongen då man inte riktigt är helt 100%..
Han är på match just nu i Hässelby.
Imorrn är det tydligen också nåt i Uppsala, och på Måndag är det träning. Många kvällar utan karln min, men men..

Nu plingade det till i maskinen, måste kolla om det är klart eller om den bara lurades!

Inga kommentarer: