onsdag 16 november 2011

Time for some sleep.


Men först måste jag berätta om att det senaste avsnittet jag sett av Desperate housewives va grymt spännande!!!
Vill se nästa men måste vänta i minst en vecka till! Gaaah!!

Tröttare än tröttast börjar jag bli nu med. Alldeles strax ska jag hoppa i säng.
Bara en dag till denna vecka, sen är man ledig i tre dagar. UNDERBART!
Har bara jobbat 40 timmar på 4 dagar. Pust.
Sen har jag bara 72 timmar kvar tills jag går på mammaledighet. Det känns skönt och samtidigt konstigt. Kan jag ha nämt detta förut??
Kollade förresten min sjukfrånvaro igår.. 13 timmar har jag varit borta totalt i år. Så en och en halv dag vid samma tillfälle. Måste säga att det är sjukt bra jobbat. Och jag tror fortfarande på att det har att göra med att jag åker bil till jobbet, och därmed slipper träffa sjuka människor på väg till jobbet och att träningen gör att man mår bättre.

Nåja, dags för sängen nu.
Tror Björn är klart med ishockeyn snart också och åker hem från Täby, så jag vaknar nog till lite när han kommer hem och får mysa i nån minut innan jag somnar om igen <3.

Inga kommentarer: