onsdag 30 november 2011

Sovmorgon...


Idag fick jag min efterlängtade sovmorgon.
Sov till 11. Hum, vilket betyder att jag sov i typ 11 timmar också, hoppsan.
Aja, kan nog inte klaga på att jag är trött idag iaf, haha.

Om en stund ska jag och Therese ses vid Heron, hon ville kika på nåt på Mediamarkt, jag kanske råkar hitta en Desperate housewives-box..? Vem vet..
Om det kostar runt 200 kr så är det taget iaf, så kostar den på Discshop.se.

Nåt jag inte gillar, det är att vara hemma när det är ljust och fint på dagen. Då syns verkligen allt damm....!
Speciellt om man har svarta blanka möbler.. *ångest*
Aja, jag får helt enkelt ta tag i det där sen när jag kommer hem.

Jag hade en dröm om snuttiplutt inatt också. Och inatt drömde jag om att det var en pojke. Hum, nu har jag drömt om både flicka och pojke, haha. Är nog ganska nyfiken på könet (visst undrar man ibland men inte jämt) när drömmarna handlar om sånt.

Inga kommentarer: