fredag 4 november 2011

Skön dag.

Vaknade vid nio och fick lite sovmorgon. Lövly.
Sen har jag suttit här vid datorn i ja.. två timmar.
Underbart.. Tiden går alltid så fort när man sitter här. Jag kommer fan växa ihop med datorn snart tror jag.

Ska äta lite mackor snart. Äggmackor med kaviar. Frukost är fortfarande den bästa måltiden på dan :-).

Efter tolv ska jag hem till Jenny och hjälpa henne baka lite. Så får man mysa och leka lite med Noah också.
Sen ikväll kommer Louise ut till Heron city och vi ska äta och gå på bio, se "In time". Den handlade om nåt med folkets ålder på jorden om jag förstod trailern rätt, man levde tydligen inte längre än tills man fyllde 25 år eller nåt sånt, och allt verkade kosta... tid.
Får se om den e nå bra :-).


Imorrn blir det mat och bio där igen, då ska jag, Björn, syrran, Micke, brorsan och Sara träffas istället. Får se vad det blir för film då..
Och innan vi ska ses ska jag och Louise till stan och shoppa lite. Ska bl a hitta en plastpiercing till min mouché som den kallas, tror jag, haha. Ifall man skulle behöva kejsarsnitt så vill dom att man ska ha antingen plast eller inget. Så piercingen i tungan är bara att plocka ut. Den har jag ändå haft i över 10 år så den läker inte ihop det första den gör..

Brorsan har ju flyttat, om jag inte redan nämnt det. Riktigt skönt faktiskt. Nu bor han så nära som i Örnsberg i Hägersten istället för långt borta i Uppsala.
Så barnvakten bor nära, likaså syster :-).

Time to eat now.

1 kommentar:

Fredric sa...

Jag tycker den verkar ha en bra grundidé. Berätta gärna vad du tyckte om filmen..