fredag 25 november 2011

Väntan..

Man hade ju kunnat göra nåt roligare än att bara dega hemma och vänta på paketet från UPS idag. Roligare kan man ju ha på sin enda lediga dag på en vecka. Hade iaf lätt varit roligare och leta julklappar i nån galleria idag men icke.
Den ska levereras innan dagens slut. Hur sent kan inte det handla om..??


Har kommit på en julklapp till att köpa till mamma iaf.
Syrran vet jag inte om än. Inte ens hon vet. Alltid så när man frågar henne, haha..
I år ska vi inte köpa några dyra klappar till varandra utan lite smått och gott.
Jag har ju redan ett vardera paket till dom som jag hittade på Ullared. Och ett till Louise också. I år vet jag fan inte vad jag ska köpa till gubben min. Det jag köpt tidigare känns som att han inte ens rört. Otacksamma karl!

Nu hörde jag nån bildörr ute på går'n, hoppas det är UPS och inte nån granne bara, orkar inte titta ut. Det var nog inte dom, önsketänkande.

Aja, fick mig en timmes sömn nyss iaf.
Morsan kommer hit vid fem och då ska vi äta pizza till middag och sen ska vi äta lite goda saffransbullar och dricka lite glögg.
Björn ska ju på julbord med några kunder idag. Lär bli sent.

Jag får tydligen också gå på julbord även fast jag inte kommer jobba just då. Det var kul att höra. Och om man nu orkar gå på julbord. Hoppas det blir samma julbord som förra året. Julgalan. That's the shit!

Inga kommentarer: